Saturday, December 19, 2009

Kisah hidup aku hari ne...

Assalamualaikum...
hari ne..aku rasa sedih...x tau nape perasaan ne mengusai diri ne lagi..munkin,kerana aku da jauh dengan Allah baru2 ne...tapi aku masih bernasib baik sebab sedar akan diri ini..."kenapa mesti kita sayang orang tu, sedangkan orang tu x pernah pun endahkan kita."Itulah kata2 yang membuat aku sedar, bahawa aku telah mengecewakan dia...bukan dia je...tapi semua orang yg ade di sekeliling aku...

Herm...ape la nak jadi aku ne...pekse gagal, mcm ntah lar...aku da makin teruk sekarang ne...
Aku nak cari jalan balik...adalah aku ne jauh snagat dari Allah...atau aku ne byk sangat wat dosa x nampak..

Ya Allah bantulah aku kejalan yang benar...Jalan yg kau redhai...

2 comments:

  1. ujian itu tandanya kasih sayang untukmu...maka berbahgialah dengan ujian tersebut dan tambahkanlah keimanan kita dalam menghadapinya

    ReplyDelete
  2. insyaAllah...
    sesunggauhnya masih ade masa depan untuk sy...

    ReplyDelete